Thursday, May 29, 2008

Huhhhh..


Semalaman aku tidak dapat melelapkan mata, biarpun seminit. Mengapa? Aku sendiri buntu memikirkannya. Lepas satu, satu lagi hal yang mendatang. Dugaan sungguh... Moga aku diberikan kekuatan untuk menghadapinya. InsyaAllah..


Stay kat rumah sorang-sorang pun bosan gak. Anak-anak tak ada. Nak gi menjenguk kat Jitra pn malas sgt nak drive .. dahnya memerap le kat umah ni. Tengah fikir nak buat apa ek?



  • iron baju & 'organise' blog nie

  • cuci baju, kasut
    tido *ni aktiviti yang paling utama*
    Tu je la yang ada dalam fikiran buat masa ni. Nanti aku update... itu pun kalau aku rajin. bosannyeee..
    !

  • Kadang tak tahu apa yang membuatkan aku rasa mcm nie..mungkin benarlah apa org kata..dlam kehidupan nie kadang-kadang kita bahagia kadang2 tue kita akan bersedih disiang dan malam hari..



    No comments: